12 MARS 2015- Bra morgon!

Good morning sunshines! 
 
Vaknade upp till ännu en underbar dag med strålande sol och klarblå himmel. Dock lite kallt, men tydligen så ska det bli runt +10 grader under dagen. Man kan ju inte annat än att älska att våren äntligen är här, eller iallafall på väg! =) 
 
Vet inte om det beror på solen och det underbara vädret, men den här morgonen känner jag mig ovanligt pigg och har redan satt igång en maskin disk och plockat i köket. Gjorde mig även en lite större frulle denna morgon bestående av en super smarrig rosa smoothie som innehöll frysta bär, vanlijyoghurt, turkisk yoghurt och lite kokosflingor. Så smarrigt! Kokade även 2st ägg som jag hade på 2 rostade fullkorns mackor med lite svartpeppar på och så ett glas järn/vitamin.. 
så nu sitter jag här i soffan, proppmätt och nöjd med min morgon hittills. Härnäst blir det att fixa med lite tvätt och sen blir det nog faktiskt en svängom med vår kära dammsugare. Nånting har hänt, kan det bero på solen tro? =P 
 
Hundarna verkar också gilla det underbara vädret. För dom springer in och ut på tomten hela tiden och nu ligger dom båda två på en solfläck här på golvet som dom hittat och njuter. Riktiga soldyrkare det där! <3 
 
Hade en väldigt hemsk och konstig dröm inatt. Drömmer så konstiga drömmar nu för tiden. Men har hört att man kan göra det som gravid.. I natt drömde jag att jag inte fick hålla lilla bebis G alls och att det var massa andra som höll honom hela tiden och att jag typ inte fanns för honom.. =( Hemsk dröm! För om det är något jag vet så är det att jag aldrig kommer kunna släppa honom typ när han är här och att jag verkligen kommer finnas för honom med massa kärlek, närhet och värme! <3 Min älskade lilla pojk! Du ska bara veta hur mycket vi längtar efter dig och hur mycket vi redan älskar dig! 
 
Nähe, om man skulle ta tag i det som ska/måste göras kanske. På med musiken och full ös! 
Känner att det här kan bli en bra dag. Den har iallafall börjat bra så kan ju hoppas att den fortsätter så! =) 
 
Take care!
XOXO 
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback