30 JANUARI 2015- Bad night!

Goder morgon mitt herrskap! 
 
Här har natten varit ganska jobbig med mag-och rygg ont, varmt och en hund som skulle ut 3ggr. 
Låg vaken länge innan jag ens somnade och då blev det bara ca en timme, och så höll det på hela natten. 
Vid ett tillfälle, runt 03-tiden så vaknade jag för att jag behövde gå på toaletten och blev då från ingenstans super mega hungrig. Så gick upp en gång till, fyllde på mitt stora vatten glas med iskallt vatten och tog mig en riskaka. 
Låg dessutom med migrän och illamående hela eftermiddagen/kvällen igår. Mådde inge vidare, så natten var väl väntad att bli jobbig..
 
Jobbigt när dom här nätterna kommer. Dom kommer oftare nu på senaste tiden, men antar att det har med graviditeten att göra. Ryggen har börjat värka i typ alla "sov-lägen".. 
 
Jaja, idag är det fredag och frukosten är precis intagen. Slog till med både ett stort glas apelsinjuice och en smarrig smoothie denna morgon. Är ju ändå fredag. Två rostade skink mackor till det. 
Har fortfarande lite ont i magen, eller ont o ont, mer bubblig känsla och lite spänd på vissa ställen. Han har börjat röra sig mycket där inne nu vår lilla prins. Känner ju nån slags aktivitet där inne varje dag nu. =) Så mysigt, men fortfarande ändå så overkligt! Har nog fortfarande inte fattat att vi ska ha en bebis än och att HAN växer där inne.. Men det kommer nog... =P 
 
Fredag va det ja. Vi har inga planer. Eller jo, Pälsk säger att han ska ha en storstädnings helg med start ikväll.. Hmm, jag vet inte de ja... Men vi får se! Själv så hade jag ju velat åka och shoppa lite för presentkortet på Stinsen som vi fick av mamma och pappa i jul. Men jaja, Får se hur det blir som sagt. 
 
Måste kissa!
 
XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback