29 JANUARI 2015- "Mammagrupp"

Hejsan hoppsan!
 
Hade en bloggfri dag igår.  Orkade helt enkelt inte skriva nåt, så då fick det va. Men idag kör vi ett litet inlägg.
Har för en stund sen kommit hem från ett besök på Mvc där jag va på "mammagrupp". Intressant och massa bra info. Den startade kl8.15 imorse så blev att gå upp med tuppen denna morgon. Börjar kännas att jag va uppe vid 05.45 tiden. Får nog ta mig en powernap senare. 
 
På bussen påväg hem så började min mage kurra nå otroligt, så det första jag gjorde när jag kom hem var att göra iordning en tidig lunch. Fick bli bulgur och nuggets med cream fraiche, så nu är både jag och magen mätt. Bebis också hoppas jag.
Nu ska jag bara slappa här i soffan resten av dagen framför lite konståknings EM. Morbror Pelle och kusinerna som kör ljuset där, så måste ju kolla så att dom sköter sig. ;P hahah... Tror ju inte det behövs faktiskt. Dom gör alltid ett grymt jobb med det dom gör! 
 
Gårdagen innehöll ganska mycket fix och trix här hemma. Jag rensade i badrummet och började även förbereda lite inför bebis ankomst där. Gjorde även iordning lite kläder som vi fick i söndags av Pälsk's bror från hans son. La ner några plagg i det som kommer att bli bebis låda i byrån. Den kommer garanterat fyllas på med nytt inom en snar framtid, men alltid bra med kusiner som man kan ärva fina,knappt använda kläder av. =) 
 
I tisdags fyllde ju Elina år och vi var över hos dom på kvällen där vi bjöds på en smarrig "Frost"tårta och annan fika. Hon blev jätte glad för det hon fick och verkade väldigt nöjd med dagen. <3
 
Just i detta nu, skulle jag tro iallafall, så opereras lillebror. ÄNTLIGEN blir det gjort! Så länge som du har gått och väntat på denna operation. Hoppas det blir bättre nu och att du slipper mer krångel! Ah just ja, det är hans tumme som opereras, så ingen större, allvaligare operation. Men stackarn har haft sån otur med den där tummen senaste åren så den här dagen är ganska "stor" för honom! 
Sänder pussar och kramar till dig kära bror! <3 
 
Dags att mysa ner mig här i soffan och njuta av den vackra konståkningen. Hejja Sverige! 
 
Dagens mage.... 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback