26 JANUARI 2015- HALVTID! <3

Idag är det exakt 140 dagar kvar av denna graviditet och det har även gått 140 dagar av den. 
Med andra ord så har vi idag gått halvatiden och har lika mycket kvar. =) Dags för rond 2! 
Dom här första 140 dagarna har gått otroligt fort och vi hoppas nu att dom kommande 140 dagarna går lika fort. O vem vet, kanske sker snabbare än vi beräknat. Det kan vi ju aldrig veta.
Det vi vet är att längtar så otroligt mycket efter den dagen då du finns här ute hos oss! <3 
 
Igår satt vi och kollade efter en vagn och vi föll för en super fin duo vagn med tillhörande babyskydd(barnvagn). Den ska beställas nästa månad. Vi har även börjat tänka på förvaring och sånt. Måste skaffa oss en till byrå tror vi.. 
Igår kom även svärfar över med en hel ikea påse med kläder från Pälsk's brors son som han vuxit ur. Super fina kläder! Kunde ju dock inte behålla allt, men det var mycket som vi behöll. Tusen tack! Alltid bra med kusiner som man kan ärva från. =P 
 
Helgen har varit lugn. Satt uppe hela långa natten i lördags och kollade på UFC. Tråkigt bara att det slutade mindre bra för Alex "the mauler". Led verkligen med honom när han förlorade matchen efter bara 3 min. Stackarn! Men det är bara att resa sig stark och komma igen nästa gång! Alla har vi dåliga dagar/matcher! 
Innan vi bänkade oss framför UFC galan i lördags så åt vi en god middag som Pälsk fixade ihop. Karre med klyftpotatis, bea och sallad. 
Blev ingen shopping igår, då båda var väldigt trötta efter nattens UFC... 
 
Idag är det måndag och vi går in i en ny vecka. En vecka som ska fyllas med "utflykt" med mamma imorgon förmodligen. Ska följa med henne till sjukan där hon förhoppningsvis kommer bli av med gipset som hon haft i 7 veckor nu. får se om jag åker med eller inte. Måste fixa hundvakt bara.
Sen på torsdag så ska jag iväg på "mamma grupp" på mvc på morgonen. Ska bli spännande och kul. Kul att träffa andra första gångs mammor. Kanske kan skaffa mig lite nya bekantskaper. =) 
Annars så ska jag bara vara hemma i veckan. Hemma och fixa och dona. 
 
Men det jag ska göra nu är att fylla på mitt glas med smoothie och kolla på några Andra avenyn avsnitt. 
 
XOXO
 
 
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback