23 JANUARI 2015- It's friday!

Jo det är fredag, men för mig så är det som vilken vanlig dag som helst.. 
Jag har fredag hela veckan ja.. ;P Haha.. Fast o  andra sidan så får ju Pälsk helg idag och har en "riktig" fredag, vilket han förtjänar. Stackarn har jobbat med världens dunder förkylning hela veckan. Han var hemma 3 dagar förra veckan, men har inte blivit frisk än. Bättre, men inte frisk..
Det lite komiska i det hela är ju att han (och de flesta alla andra karlar) tror att dom ska dö bara för att dom fått en förkylning.. =P Haha.. Dom blir som små barn som måste pysslas om. Dom skulle då aldrig klara av en graviditet! =P Haha... 
 
Sovit ganska kasst inatt då jag fått springa på toaletten fler gånger än vanligt + att hundar har velat gå ut och göra sina behov mitt i natten. I sånna fall är det skönt att man bor på nedre botten och en uteplast och bara kan öppna altandörren och släppa ut dom en snabbis på natten. *tummen upp*
 
Trots att jag sovit sådär inatt så vaknade jag till liv strax innan kl 8 och nu sitter jag här och har just ätit lite frukost. Fick bli yoghurt och musli med lite kanel denna morgon. 
Ska nog ligga här i soffan ett tag och bara chilla. Har en ryggvärk som inte är så kul just nu. Fy bubblan för foglossning säger jag bara. Verkligen pain vissa stunder asså! Tur att det är värt det i slutändan...! 
 
Ikväll hade vi tänkt att ha en mysig hemmakväll framför tv'n och med nåt gott att äta. En liten "date" tänkte vi. =P Ska bli mys. 
Helgen hade vi, eller iallafall jag, tänkt ägna åt lite bebis planering. Vill ta en sväng till Uppsala och hämta ut 2st babyboxar som vi har liggandes där och sen så vill jag kolla på vagn och bilbarnstol. En sväng på Ikea också kanske? ;P 
Så mysigt att planera och fixa inför det som komma skall. Bara längtar tills den dagen då vi åker och köper kläder och annat mys! Har ett presentkort på Stinsen (köpcentrum) som vi fick i julklapp av mamma och pappa som enbart ska spenderas på kläder och annat som är bra att ha till bebis =) Kommer köpa ihjäl mig på söta kläder till honom.. ! Ja, han kommer inte behöva gå naken iallafall... ;P haha 
 
Funderar på att göra mig en chai te latte.. Har minskat väldigt mycket på mitt kaffeintag och koffeinintag i huvudtaget, men ibland kan man ju unna sig. Förut kunde jag ju dricka en hel kanna kaffe varje morgon, nu kanske det blir en kaffe i veckan + nån chai latte i veckan. Men något jag slutat med helt är min älskade Celsius och jag saknar det som fan! Ska köpa mig en hel platta med Celsius i alla smaker när bebis är ute. =P 
 
Nu vaknade hundarna, vilket betyder att jag måste släppa ut dom en sväng och se till så att det finns mat åt dom i deras skålar.. 
 
XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback