22 JANUARI 2015- Smoothiemorgon!

God morgon kära läsare! 
 
Så skönt att äntligen kunna sova ut på mornarna, har haft lite problem med just sömnen senaste tiden, men börjar vända nu kanske. dock så springer jag ju på toaletten 3-4ggr per natt, vilket stör sömnen lite. Men men.. 
Har en liten krabbat i magen också som inte gillar när jag ligger ner. På sidan funkar bättre än att ligga på rygg har jag kommit fram till iallafall.. 
 
Började dagen med en samtal med mor. Så skönt att ha henne att fråga om saker och sånt. Hon tycker säkert att jag är för nojjig över vissa saker och garvar ibland åt mina frågor.. Men vaddååå, jag har aldrig gjort det här förr och vet inte vad som är "normalt" eller inte.. =P
 
Sitter jjust nu här i soffan och har precis ätit lite frukost och har nu en god smoothie kvar som jag sitter och sulprar i mig. Så gott med smoothie! Dagens fick bli en med naturell lätt yoghurt, frysta bär och lite kokos. Super smarrigt! Jag brukar ha i lite mjölk eller grädde, men hade inte det hemma idag. Kokosvatten är också väldigt gott att ha istället för yoghurten..
 
Dagens planer är inte många. Som vanligt nu för tiden. Ska väl fixa och trixa med hemmasysslor, men funderar även på att rensa garderoberna lite. Vi låg igår kväll och planerade lite klädförvaring när bebis kommer och kom fram till att vi måste göra om lite bland garderoberna och min byrå.. 
Jag veeet att det kanske är tidigt att börja med sånt, men jag har inget annat för mig om dagarna så då kan jag ju lika gärna fixa med lite sånt. Menar ju inte att jag ska börja fylla en hel garderob med kläder till lillprinsen redan nu, men ska börja rensa ur lite.. =P
 
Nähe... Det får räcka för nu, 
Ha de gött! 
 
XOXO

Kommentarer
Postat av: Stephanie

När jag vänta Tilde var jag typ klar med allt sånt i v 20 :p är ju så roligt att planera och förbereda, sen vet man ju aldrig när dom tänker titta ut :)

Svar: Haha nä men precis.. =P Vi ska nog åla och kika på vagn och så nu i helgen. =) Sååå kul ju att planera och förbereda. Mysigt också ju! =)
Vonna.

2015-01-22 & 15:44:19

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback