20 FEBRUARI 2015- Jag och min soffa!

Då satt man här igen i soffan. Typ standard för mig varje morgon. 
Har inte kunnat somna om en enda morgon denna vecka och det har bidragit till tidiga frukostar och ganska långa dagar som gått på tok för sakta enligt mig. Tycker denna vecka gått långsammare än vanligt.. Nån annan som också tycker det, eller är det bara jag? 
Har varit en riktigt tråkig vecka om jag ska vara ärlig. Inte hänt mycket alls. Det har mest varit jag och soffan hela veckan lång... 
 
Men idag är det fredag och jag ska se till att få nånting gjort idag iallafall. Men som vanligt så handlar det enbart om dom vanliga hemmasysslorna. Disk och tvätt.. Tjohoo! Så skojj asså! 
Sugen på en promenad och skulle ju behöva en. Men som vanligt så måste jag hitta orken och motivationen till detta. Så vi får se. 
Det suger ju lite att jag för bara nån månad sen, eller ja typ ett halvår sen, var ute på dagliga powerwalks/löparrundor, skötte kosten (enligt lchf), sprang lopp och kände mig piggare och sundare än någonsin, och nu spenderar jag i stort sätt hela dagarna här i soffan, framför tv'n/datorn och inte alls är så hurtig som jag va för ca ett halvår sen.. Jaja, jag är gravid, men tycker inte jag kan skylla på det riktigt! Eller? Men jaja, så fort bebis G är ute så är det "back to healthy life". Kommer köra igång med lchf-kost så fort jag kan/"får", och träningen ska jag också komma igång med ganska snabbt. Ska införa dom dagliga promenaderna igen och även löparrundorna så fort jag får tid över. Mitt mål är ju att springa Topploppet i september i år så! =) 
Fram tills dess är det jag och min soffa! ;P Haha..
 
Gusch va sugen jag är på en Magnum! Magnum orginal... Mmm.. Varit sugen på det typ hela veckan o när jag äntligen skulle köpa mig en igår så va just den slut!? But whaat? Det går ju inte... Fick bli en sandwish istället. funkade ju det också, men jag vill ju ha magnum, ORGINAL! Ska se om jag kan hitta en idag nånstans. Den kan ju inte bara va slut överallt.... =/ 
 
Bebis G verkar ha party där inne för tillfället. Kommer sprakar/slag lite överallt just nu.. Haha! En sån underbar känsla att känna hur han lever runt där inne! <3 Längtar så efter dig! 
 
XOXO
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Lite motion skadar inte när man är gravid,tvärtom😜
Så helt skylla på graviditeten tycker jag väl inte man kan göra kanske😉

2015-02-21 & 07:52:34
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback