2 FEBRUARI 2015- Ny månad!

Vilken helg det har varit! 
Blev aldrig nån shopping på hela helgen. Buhu! Men har haft fullt upp med annat ändå, typ. Istället så hjälpte vi lillebror att flytta i lördags kväll till hans första ega lägenhet. Han är såå stolt, och det är nog hans syster också.. =P Lillebror har blivit vuxen.... 
 
Gårdagen började lugn,va en sväng uppe hos Patrik och ungarna på förmiddan men senare undrer dagen så begav vi oss upp till lillebror med lite saker han fick av oss härifrån. Fixade lite i hans lägenhet med att sätta upp gardiner och plocka upp lite saker. Senare på kvällen så åkte vi med honom för hans första storhandling. Asså, då när han gick där inne på Lidl, han va så söt och jag log hela tiden. Han var verkligen stolt att det var hans EGNA mat, till hans EGNA lägenhet som han köpte. Gofis! 
 
Det hände endel tråkiga saker igår också. Två för att vara exakt. Men det är inget jag tänker gå in på här då det är för privat och är en familjegrejj. 
 
Idag är det måndag och vi har gått in i en ny månad. Februari! Månaden som för min del är den bästa på året. Massa som hände denna månad. 
Först är det alla hjärtans dag och den dagen har vi även vår förlovningsdag som i år är vår 6e. Dagen efter, den 15e så fyller jag år och sen den 26e så har vi vår årsdag och detta år firar vi 7år tillsammans. =) <3 Så det är en väldigt mysig månad som brukar bli väldigt bra, för det mesta... =) 
 
Men idag händer inget spec. Blir det vanliga skulle jag tippa på. Imorgon däremot ska jag över till min fina vän Frida och hjälpa henne med lite pluggande. Medicin 1 va det visst.. Får se hur det går, inte lättaste ämnet direkt kanske, men jag sk göra så gott jag kan med att hjälpa henne. 
 
Ja men just ja.. Vi fixade i garderoberna i lördags. Så nu står en garderob nästintill tom och väntar på att fyllas med kläder och annat till prinsen. =) Vi har även fixat i hallen, bla målat om skohyllan till vit. Något som jag haft i tanke väääldigt länge, men nu är det gjort. Bli mycket finare! vi satte även upp "spottar" ovanför spegeln som vi har i hallen, det blev också väldigt fint. 
Badrummet luktar simhall då Pälsk tog sig ann det i lördags också.. Luktar rent och fräscht! Vi ställde in en byrå där också.. 
 
Sitter här och smuttar på en god hallon och blåbärs smoothie som jag gjorde till frukosten.. Ska nog fylla på glaset och kolla nåt avsnitt av Andra avenyn. En maskin disk är igång så det är bara tvätten som "måste" göras idag... 
 
På återseende!
 
XOXO
 
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback