10 FEBRUARI 2015- V.23

Åh va underbart det är att sitta här med altandörren öppen och mötas av strålande sol och fågelkvitter! 
Man blir så glad av solen. Våren smyger sig sakta på.. Lovley! 
 
En vecka sen sist. Har inte haft nån motivation eller ork att skriva. Men får väl ta tag i det nu istället. 
Förra veckan va dessutom en ganska konstig vecka med många olika händerlser, dom flesta trista. Men nu är vi igång med en ny vecka och jag hopaps att denna vecka blir bättre.
Vi går idag in i vecka 23 och bebis G bökar och har sig där inne.. =) Har börjat känna ganska mycket rörelser nu och nu har även Pälsk fått sitt första "möte" med vår son. =) I söndags ville han lyssna om han kunde höra bebis G och han hann knappt lägga huvudet på min mage innan han fick en spark/ett slag mitt på örat! "Oh jävlar! det där kände jag! Han slog mig! " Haha, va en sån underbar känsla att se hur glad Pälsk blev över detta. Han har längtat ganska länge nu. Efter det mötet ville han inte sluta utan låg kvar där med huvudet på min mage en stund i hopp om att få känna mer. Men blev inte så mycket mer, men han var väldigt nöjd ändå. =) 
 
Igår va jag iväg med mina föräldrar till pappas moster som fyllde år och det lite komiska va att det var jag (Bebis G) som fick presenter av självaste födelsedagsbarnet med oss hem. Fick lite kläder som hon tvunget hade köpt. Jätte fina kläder! Dock kommer dom vara lite stora i början då alla plagg va i storlek 68, men då har han nåt att växa i. 
Tusen tack för detta! 
 
Har mått lite halv kasst senaste dagarna med huvudvärk, foglossningar och en grym trötthet. Det är bättre idag, vaknade med huvudvärk from hell, men tog en alvedon och nu känns det bättre. Tog mig ett stort glas vitamin tilll frukosten också. 
 
Va sugen jag blev på en promenad i solen. Kanske ska ta mig en? Hade ju varit skönt faktiskt och jag behöver komma ut lite. Men skulle behöva städa också inför helgen då det kommer folk hit, på söndag. För på söndag fyller jag år och ska bjuda på lite fika för dom som vill. =) Meen, jag har ju några dagar på mig att fixa städningen, en promenad i solen lät roligare. ;) 
 
XOXO
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback