29 APRIL 2015-Fix och trix.

Hejsan Hoppsan! 
 
Här har man varit vaken sen typ kl 04.20, ok sov i kanske 20 min där en stund, men annars så har jag varit vaken sen kl 04.20.. 
Trodde att jag skulle däcka nu under förmiddan, men änsålänge så har jag itne gjort det och nu har jag istället fått nån slags energi och går runt här i lägenheten och fixar och trixar. Har satt igång en maskin tvätt och fixat till Bebis G's säng, så nu står den redo. Bäddad med nytvättade sängkläder, gosar och med sängmobilen som vi hämtade ut igår hängandes ovanför. Blev jätte fint och ikväll kommer även ett babynest finnas på plats. =) 
Har en gammal klasskompis från högstadiet som gör jätte fina nest och idag ska jag åka och köpa ett av henne som jag beställde av henne igår. Kommer bli så fint när allt är på plats! =) 
 
Har för tillfället halsbränna, så därför tog jag mig en paus i fixandet och även lite a-fil som hjälper mot halsbrännan. Ska om en stund ta mig en sväng om med dammsugaren tänkte jag och sen blir det nog nån slags lunch. 
Lisa (Pälsk's syster) kommer förbi senare och sätter klorna i mitt fågelbo till hår. Hon ska få klippa mig lite. Behövs verkligen! Inte gjort det sen jag blev gravid, så det va ca 8-9 månader sen.. 
 
Jo, igår hämtade vi ut ett paket från Jollyroom som innehöll en sängmobil till Bebis G och en bröstpump med tillhörande flaskor till mig. Så nu har vi sammanlagt 3st anti-kolik flaskor. Alla i olika storlekar dessutom. Toppen ju! 
Igår gick vi även in i v.34 vilket betyder att nästa vecka så är det "ok" för G att kika ut enligt mig. Visserligen är han "färdigbakad" i v.38, men från och med v.35 säger dom att det inte ska vara några som helst problem om man föder. Men vi får väl se hur länge han vill stanna kvar där inne, Ju längre dessto bättre såklart! =) 
Jag har börjat få dagliga förvärkar som kommer ca 1 gång om dagen. Dom är inte så smärtsamma än så länge, så just nu kan jag leva med dom. ;P Haha... 
 
Mhm.. Man kanske skulle ta den där svängomen med dammsugaren nu kanske. Lika bra att passa på när energin finns. 
 
Take Care! 
XOXO
 
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback