Coffee and music.

Jaha, det där med att plugga hela förmiddagen gick ju sådär... 
Ska jag vara ärlig så har jag inte gjort ett skit av det där. Jag kollade uppgiften, började googla och sen tog det stop. Vet inte vad som hände men motivationen och självdiciplinen försvann ganska snabbt.. =/ När det blir så här så känner jag att det inte är någon ide att ens försöka, kommer ändå inte bli bra. Sååå, får nog bli så att jag tar det där med pluggandet nästa vecka istället, om jag inte är så duktig att jag sätter mig i helgen, men det är ju knappast troligt... 
 
Vad gör jag istället då? Ja ni, absolut ingenting faktiskt. Bara ligger här i soffan och degar. Lyssnar på musik och dricker kaffe. Seg som satan! 
Har fixat lite med disken också, annars absolut ingenting. Kollat på 2 avsnitt av Skilda Världar. 
 
Jag är så grym asså! =) 
 
 
XOXO 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback