3 September 2014- Jobb!

Hejsan hoppsan i stugorna! 
 
Det är onsdag idag och tittar man i min kalender så står det "Jobb 17-21.30" idag. 
Ett kort pass, men det är ju fan bättre än ingenting. Det är pengar, och jag behöver dom. 
Kör öppning på fredag och kanske även på lördag. Måste kolla det. Måste passa på att ta så många pass som möjligt innan jag drar ut på praktik i 4 veckor, för då kommer jag inte kunna jobba nånting alls. Då kommer jag  hänga på avdelning 82 på Löwet. =) Vecka 43-46 är det dags! 
 
Under morgonen har jag kollat gårdagens avsnitt av Big Brother, ätit frukost såklart, fixat med disken och duschat. 
Det jag ska roa mig med nu en stund är lite pluggande. Måste kompletera en uppgift som jag skickat in och sen så måste jag bli klar med den jag påbörjade igår. Har ju visserligen imorgon också att sitta. Men skönare att få det gjort. 
En annan sak som jag också måste hinna med innan jag drar iväg för att jobba är att ta hand om all köttfärs vi fick av Björne igår. Pälsk ville ha pannbiffar, så funderar på om jag ska ställa mig och göra ett gäng sånna. Det går ju alltid att frysa in. Så det ska jag roa mig med lite senare. men först måste jag som sagt plugga. 
 
På återseende gott folk! 
XOXO 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback