2 September 2014-Lillebror 19 år! <3

För det är ingen vanlig dag, för det är lillebror Martins födelsedag!!! HURRA HURRA HURRA! =) 
Stort grattis säger vi idag till min kära lillebror Martin som fyller 19 år idag. =) 
Shit va tiden går. Känns som det va igår mamma och pappa kom hem med dig från bb. 
Älskar dig lillebror! =) 
 
 
Annars är det en helt vanlig tisdag. Jag är ledig från både skola och jobb, men ska sätta mig om en stund med lite skolarbete. Blir nog en sväng med tvätten och disken också. 
 
Gårdagens akutsjukvård lektion gick toppen. Börjar känna mig riktigt säker på det där med att ta blodtryck nu. Så skönt att vi börjar varje lektion med att ta blodtryck på varandra. Det är på så sätt vi bli bättre och säkrare. 
Fick även reda på min praktikplats igår. =) Jag har hamnat på geriatik akuten, avd 82 på Löwet. Kanske inte just det stället jag ville va på i första hand, men men, ska bli super kul och spännande. Se hur det fungerar på ett sjukhus. =) 
 
Tror faktiskt att jag ska ta tag i det där skolarbetet nu så jag får det gjort. jag har ganska lätt att skjuta fram saker annars om jag inte tar tag i det direkt. 
Så... En kopp kaffe och skolarbete! 
 
XOXO 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback