1 September 2014-Höst!

Herregud vad tiden springer fram.. Det är redan September, vilket betyder att nu är hösten här och snart är det jul.. 
Fast jag gillar hösten. Alla färger, stora halsdukar,stövlarna, myskänslan med tända ljus och en kopp te. Jo, jag gillar hösten. =) Välkommen hösten! 
 
Idag är det skola, akutsjukvård för att vara exakt. Test på hjärt-kärlsjukdoms ord ryktas det om. Jag känner mig väl inte sådär jätte pepp inför det, men ska nog gå bra. Gäller ju inte liv och död precis. ;P 
Frukosten är precis avnjuten och i vanlig ordning så blev det två kokta ägg med majjo och en stor kopp fettkaffe. Standard frukost för min del. 
 
Usch va trött jag är! Ska nog se till så att jag får i mig en kopp kaffe till och så får det bli att ta med en Celsius till skolan. Dessa måndags mornar är riktigt tröga ibland. Men ska nog få ordning på det. bara jag komemr till skolan och får i mig lite mer kaffe så. =) 
 
XOXO 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback