7 Oktober 2014-Mör i kroppen.

Good morning sunshines! 
 
Kanske är ett så soligt och skojj väder ute, men man kan väl vara en solstråle för det =) 
 
Här sitter jag, mör i kroppen efter gårdagens box träning. Var ca ett år sen jag och Lisa var på en träning, men igår tog vi tag i saken och begav oss till träningen. Så skönt att komma igång igen, men fan va det känns att man inte varit igång på den nivån på ett tag.. Har träningsvärk i lår,rygg och armar. Men det är ju samtidigt skönt. Va sjukt kul på träningen igår och skönt att få ur sig lite aggressioner. Tekniken sitter kvar, bara flåset som måste bättras på. Var ju typ död efter enbart uppvärmningen. =P Haha.. 
Nästa måndag kör vi igen. =) BOOOM! 
 
Va ju kursprov i akutsjukvård igår också och jag tror att det kan ha gått vägen. Svarade dock inte på allt, men ändå på ganska mycket, iallafall på det jag kunde. Vissa frågor chansade jag på, bättre det än att inte skriva nåt alls ju. 
 
Idag blir det till att plugga lite nu på förmiddagen och i eftermiddag vid 15 tiden ska jag besöka Daniella på salongen för att klippa mig. Behövs verkligen. Klippning idag och färgning förmodligen nästa vecka. =) Så skönt att ha en "egen" frisör.
 
Ajj vad jag har ont i mina armar! 
 
En kaffe och lite "Vård-och omsrog vid demens" står näst på tur! 
 
XOXO
 
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback