5 Oktober 2014-Pluggsöndag deluxe!

God morgon, God morgon Pissenissar! 
 
Här sitter jag i vanligt ordning med en kopp kaffe upphällt. Varit uppe sen 8-tiden, jag kan ju fan aldrig sova ut och längre än till senast kl 9.. Suck! 
Jag borde ha en betongmössa på idag och vara trött, men icke sa nicke. Jag är faktiskt väldigt pigg. =) 
Gårdagen bjöd nämligen på en trevlig utgång med trevligt folk. Det vankades "bartömning" på Våfflan och vi var såklart på plats. 100kr och du fick dricka hur mycket du ville, plus att det bjöds på lite mat också. Super trevlig kväll och jag kan ju säga som så att vi lätt drack för den där 100lappen. Räknade ut där nångång att allt jag drack egentligen skulle ha gått på runt 350kr + maten då, och betalade bara 100kr. Inte helt fel asså! ;) 
 
Blev även en sväng till Farbror Blå där det var en liten spelning. Vi tog oss en promenad hem med våra små turturduvor P och F. Dom är så fina tillsammans och jag är så glad för deras skull. Puss på er! <3
 
Idag blir det en lugn och mysig hemma dag. Pälsk sover fortfarande och det tänkte jag att han ska få göra tills han själv vaknar. Jag ska roa mig med nåt så skojj som att plugga större delen av denna söndag. Imorgon är det dags för kursprov i Akutsjukvård och jag har väl inte sån där jätte koll om jag ska vara ärlig.. ^^ Så idag blir det att sitta och plugga lite terminologi, blodets cirkulation, mag-tarmkanalen och annat skojj... Tjohooo! 
 
Imorgon dra en ny vecka igång och den veckan är ganska så fullspäckad med både skola,jobb,klippning, boxträning och annat... Jo det är faktiskt så att jag och Lisa ska dra igång med boxningen igen. Vi är båda super taggade och imorgon är det dags. Nu jävlar ska vi bli slanka och spänstiga. ;P Haha... 
 
Man kanske skulle ta och sätta igång med det där pluggandet nu så att jag slipper sitta hela dagen... 
På återseende förmodligen imorgon! 
 
XOXO
 
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback