13 Oktober 2014- HAPPY! =)

Måndag morgon och även om helgen har varit sisådär med många trötta och hängiga stunder så är jag ändå happy när jag slår upp mina ögon denna morgon. =) Why? Ja ni, jag bara är det! =) 
 
Skola idag egentligen, men eftersom att jag varit hängig hela helgen och dessutom varit hemma från jobbet så stannar jag även hemma från skolan idag. Missar inget speciellt skulle jag tro. Om en vecka är det dags för praktik.. Spännande!
 
Idag tänkte jag bara ta det lugnt här hemma. Plugga lite (om jag orkar och har motivation), fixa tvätt och så ska jag nog bjuda över lillebror på en fika också. Ska få en telefon av honom då min hamnade i golvet här om dagen och gick sönder. Skärmen sprack och dog.. Buhu! Men snäll lillebror som jag har så ska jag få en av honom. Han har nämligen två, o det verkar ju väldigt onödigt att ha. ;P 
 
Har denna morgon gjort mig en snabbkaffe från kapselmaskinen. Orkade inte göra iordning vanligt bryggkaffe och måste ju andvända kapselmaskinen ibland också. Ska snart ta mig lite frukost. Är vrålhungrig! Kokat upp två ägg som ska få bli frukosten, i vanlig ordning. ;P 
Magen skriker efter frukost nu, så ska fixa det nu tänkte jag och sen mysa ner mig här i soffan framför tv'n. 
 
XOXO
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback