Veronica vs. Motivationen/Självdisciplinen 1-0

YES! 
Asså vilket järdra flow jag har just nu när det gäller pluggandet! 
Har precis skickat in ytterligare en studieuppgift och känner mig hur nöjd som helst. 
Skrev ju tidigare att jag kört fast i uppgiften lite och hade det varit typ förra veckan eller vilken annan dag som helst denna termin så hade jag gett upp direkt och bara skitit i det, men inte idag. Nej nej! Här ska inte ges upp inte! Jag fick underbar hjälp av Annelie och är nu klar med uppgiften och den är som sagt inskickad. =) Shoohoo! 
 
Så skönt att motivationen och självdisciplinen är tillbaks. Hoppas den håller i sig sista vecka nu och även under praktiken. Är ganska säker på att jag kommer få plugga upp lite kurser i sommar, men gör inte så mycket, bara jag kommer upp i nivå 3 och kan bli klar undersköterska till i jul så är jag super nöjd! 
 
Men nu tänker jag inte göra mer idag, för känner att magen börjar kurra och jag har lite annat att fixa nu. Men jag är på gång iallafall med pluggandet. Sååå skönt! 
 
Nu tar jag fredag! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback