PW och löpning.

Det blev en långpromis med Pälsk och för att vara extra duktig så körde jag lite intervaller i slutet av rundan. Pälsk pallade inte och höll koll på tiden. Körde på 2min löpning och 1min snabb gång. Kändes helt och, men märks som sagt att jag inte varit igång på ett tag. Men nu så! Hoppas verkligen att detta håller i sig och att jag fortsätter. Jag och Pälsk har nu bestämt att vi ska ta den här rundan som vi körde idag 2-3ggr i veckan. Kommer bli awsome! Så skönt att vara igång igen Känner mig redan mycket piggare och med mer energi. :-)

När vi kom in från rundan så ställde jag mig och gjorde middag. Fläskfilewook fick det bli och den smakade väldigt bra. Jag lyckades den här gången också. :) Vem behöver recept att följa när man kan slänga i det man vill och spontant? :p Haha..
Självklart så blev det en Celsius till det men även en hel vattenflaska med vatten.

Nähe, nu ska jag göra mig en kopp te och mysa ner mig här i sängen. Imorgon står det "plugga med Annelie" på planeringen. :-)




Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback