7 Maj 2014-Onsdag

Morgonen började sisådär. Gick upp med Pälsk och satte faktiskt igång diskmaskinen, men kröp sen ner i sängen igen och somnade såklart om. Hade ett litet nedslag imorse också. Nedslag på vågen. =( Frågan är bara, hur fan går det ihop? Borde inte va så, men tydligen så jo... =/ 
Kände först bara för att ge upp,gå o gräva ner mig eller nå sånt, men nu känner jag mer att jag ska fan inte ge upp, tvärtom, nu jävlar ska här bli ändring! Känner mig faktiskt mer peppad än vad jag gjort på länge just idag. 
Så, en dag som började kasst har nu gått över till en dag med lite mer energi och kraft.. 
Pälsk snackar om att ta årets premiär i spåret ikväll vilket skulle va super skönt för då kommer jag verkligen igång. Men med Pälsk vet man aldrig, kanske "bara" blir långrundan runt Munkis. Vi får väl se!
 
Vet inte om jag berättat det, men jag har ju fått svårt att sova om nätterna igen. Eller jag sover hela nätterna, men det tar typ 2-4 timmar innan jag somnar. Ligger och vrider och vänder på mig, lyssnar på alla ljud, springer upp på toaletten, vissa stunder ligger jag helt klarvaken. Jag tror att det är det här som gör att jag är så seg och energilös på dagarna och eftersom att jag i stortsätt bara går här hemma hela dagarna, nergrävd i skolarbete så försvinner all energi. Därför är det dags att sätta fart med träningen igen. Dagliga promenader och boxträningarna iallafall på lördagarna. Den är 2ggr i veckan nu för tiden, som vanligt på måndagskvällarna för enbart oss tjejer och så lördagar då det är mix-träning/familjeträning. Ska se om jag kan få med mig Pälsk dit nån lördag, lillebror vill hänga med, med då han har en trasig tumme så går inte det just nu. =( 
 
Mer kaffe, på med musiken och rör på fläsket! nu ska här städas,tvättas och fixas! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anne

Känner igen mig! Jag kämpar också med vikten nu, har väl alltid varit en viktpendlare dock. Jobbigt är det att hela tiden behöva tänka på det. :<
Och med sömnen, precis samma här! bara springer på muggen, jättestörigt. Hoppas du får en bra dag ändå! Har också dragit igång med lite städ :)

Svar: Ja, man blir ju så frustrerad när det inte går som man vill. Tack detsamma vännen! Jag har precis avklarat ett hårt träningspass här hemma. =P Kram
Vonna

2014-05-07 & 12:32:42
URL: http://www.stardust.demontech.net

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback