5 Maj 2014- Segt.

Jo men god morgon då! 
Här ligger jag kvar i sängen och funderar faktiskt på att stanna här resten av dagen. Sovit kasst då jag mådde tok illa igår kväll, vilket gjorde att jag inte kunde somna och sen har jag fått gå upp 3 ggr inatt och släppt ut Stich som kraffsat på altandörren på tomten. Va uppe en sväng med Pälsk, men somnade såklart om och är fortfarande trött och har ont i magen... Kan det va den där chockladmoussen som jag åt igår? Va faktiskt efter den som jag började må illa, men tror bara att det blev lite för mycket. Väldigt maffigt ju.
Jaja, har inga speciella planer för dagen. Plugga lite kanske. Har psykiatriprov på torsdag som jag borde plugga till. Jo, har en plan för dagen.. Tänkte ta mig en såndär lång promis in till Märsta i eftermiddag och möta upp Pälsk. Känns som att det behövs.. =P 
 
Helgen... Nä orkar inte dra den. Hände inge spec. Mest en lugn hemma helg. Ett besök på Pälsk jobb under lördagen och kalas för mor min igår. Hade spontan lördagsmys med Elina då lillasyster Alex blev tvungen att åka till farbror doktorn, Annars inge spec. Så inget roligt att berätta om den.
En film och kaffe kanske? Lät ju inte helt fel alltså.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback