28 Maj 2014-....

Idag är en sån där seg dag med huvudvärk,näst intill migrän.
APL dag 2 står på schemat och idag kör vi en kväll. Börjar kl 14 och slutar vid 21.30. Får dock se hur länge det blir, för med denna huvudvärk kommer det inte bli alla timmar. Men hoppas på att det släpper. 
 
Igår hade jag min första APL dag och det gick jätte bra. Har hamnat på en bra avdelning och brukarna där är ju bara för söta. Trevlig personal och jag blev omhändertagen bra under min första dag. Kommer bli 2 bra veckor det här tror jag =) Igår gick jag mest med och kollade, men idag tänkte jag se till så att det blir lite mer att göra för mig. Gjorde som sagt inte mycket igår, utan bevakade mest. Får se vad som händer idag.. 
Imorgon och på fredag kör jag dag och börjar kl 07. 
 
Eftersom att jag ska "jobba" kväll idag så måste jag se till så att jag får i mig nåt att äta innan, för annars kommer det gå lång tid innan det är dags för rast. Så ska väl slänga ihop något snart. 
Har inte jätte mycket mer att skriva idag. Huvudet känns tomt och som en degklump. Ska nog ta mig en kaffe och lite alvedon så kanske det släpper. Annars kommer det bli en tuff eftermiddag/kväll. 
 
XOXO
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback