15 Maj 2014-PLUGG

Hejsan hoppsan! 
 
Här har det hunnit gå en hel dag utan inlägg från mig. ber så hemskt mycket om ursäkt för det, men jag har faktiskt en väldigt bra ursäkt för det också. Jag har PLUGGAT! Jopp, tog tag i saken igår och satte mig med en uppgift som jag skickade in idag och nu har jag börjat på en ny som jag hoppas att jag kommer kunna skicka in imorgon. 
Min lärare i Vård-och Omsorg / Specialpedagogik ringde även tidigare idag. Höll på att få hjärtattack när jag såg att hon ringde. Tänkte: " nu är det kört, nu åker jag ut! Tack o hej!" men näää då, hon ville bara kolla läget och tala om att alla/så många som möjligt uppgifter ska vara inskickade nästa vecka, och sen så ville hon prata om min kommande APL som är nu v.22-23. Så det var inget farligare än så.. =) 
Ska nog klara av det här och bli godkänd. hoppas på det iallafall..
 
Då jag har suttit nergrävd i skolarbete hela förmiddagen så har jag helt glömt bort att äta nåt. Känner att en huvudvärk är på väg och att energin håller på att ta slut. Så nu tänker jag lägga undan pluggandet för nu, stänga av datorn, fylla på min kaffe kopp, ta mig nåt litet att äta och sen slå mig ner i soffan framför tv'n. När Pälsk kommer hem så blir det en PW runda och verkar som att hundarna ska få följa med idag också..Hmm, inte min ide och jag vet inte om jag är så jätte peppad för den idén heller.. Hur ska dom små korvarna orka med i vårt(mitt) tempo? Jag vill ju hålla jämna fart hela vägen, utan att behöva stanna för att nån måste uträtta sitt behov eller lukta på en sten.. Haha.. Vi får se hur det bli med den saken. självklart ska ju dom också få sig en promenad, men kanske inte behöver följa med på vår PW?
 
Nä, nu måste jag få i mig nåt att äta. Kommer väl svimma här snart annars...
HEIPA! 
 
Tisdagens PW. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback