7 Mars 2014-Psykiatri

Hejsan Hoppsan alla glada! =) 
 
Idag är det fredag och jag tog mig en sovmorgon då jag låg vaken mellan 03-04 i natt. Var helt klarvaken och kunde bara inte sova av nån anledning. 
Nåväl.. sprang över till Annelie och hämtade Psykiatri boken, hamnade kvar på en kaffe och blev kvar 1,5 timme. Haha.. Hade kunna sitta där längre, men kände att jag va tvungen att kila hemåt så att jag skulle få nå pluggande gjort, och få i mig lite frukost/lunch. 
Den är nu intagen och nu är det psykiatri som gäller. Ska gräva ner mig i boken och försöka få klart den andra uppgiften så jag kan skicka in den. 
Skulle egentlgien behöva dammsuga och torka golv, men får ta det senare.Måste verkligen sätta mig och plugga nu! 
 
Så för att inte förlora massa tid så tänker jag inte skriva mer här just nu. Kanske slänger in nån rad lite senare, men vi ska nog inte hoppas på för mycket. ;P 
 
Ha d! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback