26 Mars 2014- Nässel/stress utslag.

Jo men så blev domen efter gårdagens besök hos tant doktor.
Nässel/stress utslag över hela kroppen. Eller för att citera doktorn: " Det ser ut att vara nå form av stressutslag som ser ut som nässelutslag". Happ, då vet jag det, tackar! 
Fick en kortison salva utskriven som jag nu ska smörja på "utslags ställerna" morgon och kväll. Med andra ord så ska jag smörja in hela kroppen, för har ju dessa utslag på just hela kroppen. När jag vaknade för en timme sen o kollade mig i spegeln så hittade jag utslag på nya ställen (skinkorna) och nu har jag även fått på ryggen. Tjohooo! Verkligen älskar det här! 
 
För att tänka på lite annat så drar mamma med mig till Uppsala idag. Hon skulle visst till Rusta och tyckte att jag kunde följa med. Jaja, ok då. ;P 
Magen skriker efter frukost, men frukosten är på gång. Håller på och kokar 2 st ägg som jag ska avnjuta så fort dom är klara, o en kopp fet kaffe såklart. 
 
Nu är äggen klara och jag ska ta och äta min frulle och sen hoppa in i en dusch innan det är dags att åka med mamma. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback