25 Mars 2014-KLÅDA!

Hejsan Hoppsan! 
 
Det här med att man skulle bli frisk om man rensade ut alla basilusker stämde ju inte direkt. Tvärtom! 
När jag äntligen trodde att jag va påväg att bli frisk så kom nästa "sjukdom". MAGSJUKA! eller nå sånt.. Började i fredags med en kräkning som sen gick över till att komma ut ur andra änden. Får inte behålla nåt jag äter utan det kommer ut lika snabbt igen.. Sorry för den infon. 
Så har det varit ända sen i lördags nu och i söndags kom även nästa grejj. KLÅDA och utslag på hela kroppen... =/ 
Asså vad är det här?! Verkar som att jag åker på allt som går ju nu och det är verkligen inget som jag älskar, snarare hatar. 
Vart kom klådan o alla utslag ifrån? Håller ju på och kliar sönder mig snart. Blir tokig! Vaknade inatt av att det kliade överallt, mest på benen. Nu har jag två fina utslag vid midjan och ett på axeln/skulderbladet. Händerna tok kliar också.. Asså WTF?! Nån som vet vad det kan vara? 
 
Ska ner till vårdcentralen nu och låta en sköterska kolla på detta. Hoppas dom kan komma fram till nåt... 
 
Höres! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback