17 Mars 2014-Bläää...

Usch vilken helg det har varit! 
Allt började i fredags morse med halsont och shit, men det var i lördagskväll/natt som det slog till ordentligt.
Feber som inåt helvete. Feberyrade och mådde verkligen piss. Vet inte hur mycket feber jag hade (vi har ingen temp), men Pälsk sa att det var som att sova brevid en kamin och han trodde att han skulle bränna sig på mig. Haha.. Va en sjutkt jobbig natt. Vaknade hela tiden, frös och svettades som en gris om vartannat och halsen kändes som en degklump..
Igår morse(söndag) va det första gången på väldigt länge som Pälsk gick upp före mig och jag gick knappt upp heller. Låg i sängen hela dan, somnade nångång mitt på dan och sov ca 2 timmar.
Idag känns det bättre, ingen feber iallafall, men halsen känns fortfarande som en degklump och värker som tusan. Öronen värker också och jag svettas som en gris. 
Skulle ha haft praktik idag, men har ringt och sjukanmält mig. Så jävla typiskt att jag ska åka på sånt här när jag verkligen inte har tid med det!! 
Skönt är att jag inte har nånting planerat denna vecka och inte har praktik förräns nästa tisdag, så nu ska jag bara vara hemma och kurera mig den här veckan så att jag frisk och med nya krafter kan ha praktik nästa vecka. Har min praktik helg då också.. 
 
Idag blir det sängen, hett te,halstabeltter,näsdroppar,alvedon och film för hela slanten! 
 
På återseende! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback