10 Mars 2014-Pollen?

God morgon! 
Här ligger jag i sängen med en hals som känns som en degklump, öron som kliar, näsa som snorar och ett huvud som värker. Jupp, jag klagar idag. Tycker inte det här är nå kul alls! Frågan är bara om det är en förkylning eller om det är pollen allergi? Hmm, har inte sett så mycket pollen ute, men dom säger att den är tidig iår, så kan ju va det som får mig att må så här piss.. 
Jag älskar att våren äntligen är här, men all jävla pollen kan jag ju gärna slippa. Alltid samma varje vår! Gillas inte..! 
Men annars så är det underbart att våren har kommit =) 
Vi drog fram utemöblerna i lördags och fixade på tomten. Är mer som ska göras med det väntar vi med i nån vecka till. I lördags blev det första kaffen i solen på altan. Var verkligen underbart väder. Strålande sol, klarblå himmel och ca +12grader hela dan. =) Så underbart! 
 
Kollade såklart mellon i lördags och jag tycker det var rätt som vann. Hade dock ingen super favorit i år utan tyckte väl att dom flesta var bra. Så grattis Sanna till vinsten! =) Gjorde oss en god middag innan vi slog oss ner framför mellon. Oxfile med sparris,fetaost och cream friache. Pälsk gjorde klyftpotatis till sig själv också.
Har annars varit en lugn helg, lugn och mysig,,,
 
Ska göra mig lite kaffe nu och gå ut och sätta mig i solen en stund. Så länge som jag klarar av med denna förkylning/pollen allergi... 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback