12 Juni 2014-Kafferep.

Torsdag och idag kunde jag iallafall somna om när pälsk gick imorse, kunde inte det igår. 
Sov tills han ringde vid 9.20 tiden,gjorde mig en frulle och skulle precis sätta mig och göra lite komplettering på en studieuppgift när jag får en fråga om promenad av min kära vän och granne Frida. =) Det lät mycket trevligare än att plugga, så fick bli en kort promenad med henne, och det går ju inte att bara ta en promenad, måste ju ta en kaffe också. ;P Så vi gick hem till henne och tog en kaffe i solen på hennes altan. Super mysigt och så skojj att träffa nån annan än Pälsk och familjen. Älskar er mest, men ibland behöver man lite "nytt". =P 
 
Har precis skickat iväg den där kompletteringen och fyllt på ännu en kopp kaffe. Funderar på att sätta mig ute på altan och läsa min Topphälsa som fanns i brevlådan igår, men måste nog ta hand om lite disk och tvätt först. 
När Pälsk och lillebror är påväg hem från jobbet så ska dom plocka upp mig och så ska jag och päslk åka hem till mina föräldrar en stund. Jag ska nämligen utmana en ny backe att köra backintervaller i. Denna gång blir det backen som finns hos mamma och pappa. En lagom lång och brant backe med lite terräng.. Har planerat att köra 2x5 "vändor", men får se hur mycket jag orkar, men det är iallafall mitt mål. Ska nog klara det. =) 
 
I morgon börjar Pälsk sin första del av semestern och den är på 2 veckor. Ska bli så mys och vi ska hitta på massa skojj. Bara njuta! 
Föresten, tycker det är skit kul när folk man inte sett på ett tag säger något i form med "guud va smal du blivit!", sånt peppar mig bara ännu mer. Tack för allt possitva, det är det som ger mig kraft,motivation och inspiration! =) Ni är bäst! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback