Uttråkad!

Än så länge så har jag inte slocknat här i sängen,men känns som att det kan ske snart. Blev inge Skilda världar tidigare. Näää för våran dator har bestämt sig för att leva sitt egna lilla liv för tillfället. Den blir super varm och tok seg efter att den varit igång i ca 15min och dör. Suck! Frågade pälsk om vad det kan va för fel o han sa att jag skulle rensa datorn och sen ska han köra en "omblåsning" av den ikväll.. Jaha ja, vad hittar jag på tills den funkar igen då? Kan inte tvätta,för jag har inget sköljmedel. Disken är redan fixad och städa har jag ingen lust med helt enkelt. För varmt för det idag.
Kanske ska ta min kaffekopp med mig ut på altan och en bok att läsa. Hittade boken jag började läsa förra sommaren och som jag har typ halva kvar av.. 😜Skulle ju kunna ta den med mig ut.. Eller ska jag klippa gräsmattan? Haha.. Totalt uttråkad som ni kanske märker.

Jaja,får se vad jag hittar på. Ska fundera ut nåt medans jag dricker dagens 2a kaffe.

XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback