8 Juli 2014-Klarvaken!

Goder morgon mitt herrskap! 
 
Idag steg jag upp med tuppen, när Pälsk gick upp för att bege sig till jobbet med andra ord. Var bajs trött när jag vaknade och tänkte att jag skulle somna om och sova nån timme till. Men icke sa nicke! Efter bara en liten stund, och 3 salamiskivor för att jag var så hungrig, så va jag klarvaken och nu sitter jag här med datorn i sängen och har kaffe på g i bryggaren.. Jaja, kanske bättre att gå upp med tuppen än att sova bort hela dagen. Kommer förmodligen slockna senare under dagen eller efter frukosten.
 
Gårdagen var het! Asså het, varm. As varm för att vara uppriktig. Svetten bara rann trots att man inte gjorde något. Det var lika varmt ute som inne, så igår gjorde man inte många knop efter besöket på Arlanda. Kvällen blev svalare och då satte vi igång vattenspridaren så att gräset fick sig lite näring efter den stekheta solen.
Det ryktas om att denna dag ska bli lika varm... Men idag ska jag inte hålla mig inne utan ska se till så att jag får lite soltid. Måste ju bättra på brännan lite ;P
Hoppas även att mamsen kommer förbi idag, jag måste låna sköljmedel av henne så att jag kan tvätta under dagen. Hon sa igår att hon kunde komma förbi idag, men med henne vet man aldrig. =P
 
Nu kurrar magen igen. Ska ta mig en kopp fetkaffe och göra mig lite frulle om en stund. Skilda världar lockar dessutom. ^^ 
Kanske kikar in senare.
 
XOXO 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback