18 Juli 2014-Hurtbulle

Klockan är bara 8.15 och jag har redan hunnit vara ute på en 1timmes morgonpromenad i morgonsolen. Blev den långa rundan som är ca 5.6km lång. Tog längre tid än vanligt idag, men glömde ta min astmaspray innan jag begav mig ut och sen så är mina promenad skor för små, så fick skavsår. Men men inte hela världen. Fick ju ändå en promenad. 😃

Nu sitter jag här med kaffekoppen i knät och har precis ätit lite frukost. Idag slog jag på stort och lyxade till det med en klick räksallad på mina ägghalvor. Blev proppmätt och kommer nog hålla mig mätt ett tag. Fick även bli kapsel-kaffe denna morgon då svärfar va inne här igår och hämtade hans bryggare. Vår gick ju i graven, så nu delar vi bryggare med svärfar. Tur att han bor vägg i vägg med oss och bara behöver kliva över staketet för att komma till oss 😝Haha.. Har ju visserligen sina nackdelar också... 😝
Måste verkligen skaffa oss en ny kaffebryggare. Får göra det nu på semestern.
På tal om semester.. Idag börjar Pälsk sin del 2 av sin semester och det är även sista delen. 2veckor har vi framför oss och det ska bli underbart! 😃

Gårdagen bjöd ju på ett besök hos pappas kusin Ann och där bjöds vi på en smarrig brunch buffé. Den var självklart lchf inspirerad och jag blev proppmätt av all briéost, ägg, korvar och annat gott. Super tack bästa Ann! Du kommer klara det här galant! Nu taggar vi Lchf-loppet i Augusti 😝

Gårdagen bjöd även på ett svalkande dopp och då passade jag på att ta en liten simtur ut i vattnet. Simmning är ju bästa träningen har jag hört 😃

Ska nog ta mig en dusch nu och sen bara slappa en stund här i soffan.

XOXO









Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback