11 Juli 2014-....

Hejsan hoppsan!
Uppe med tuppen idag igen och har hunnit med en del nu på morgonen. Hemmaträning med fokus på rumpa fick starta dagen. Nej nu ljög jag! Ett avsnitt Skilda världar fick börja dagen, sen träning. Efter det en dusch och sen frulle och lite lchf-pepp åt pappas moster som ska börja med det ☺ Jag ska hjälpa henne med detta och vi har planerat in en liten fika hos henne nästa vecka. Ska lära henne allt jag kan ☺

Nu ligger jag här i soffan och har dödens tråkigt...En kopp kaffe finns såklart. Skulle vilja måla om vår träsoffa som vi fick av mina föräldrar och som står utanför dörren. Har färg,men ingen pensel.. Typiskt ju. Jaja, får hitta på nåt annat att fördriva tiden med.

Igår kväll blev det en sväng till stranden igen och igår följde även lillebror, Carl och Patrik med. Så skönt med ett svalkande dopp efter en grymt varm dag. Blir ett dopp även ikväll skulle jag tippa på.

Känner att en huvudvärk är på g.. Det gillar vi inte! Ska ta mig en alvedon och fylla en flaska med vatten.

XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback