Sängliggande.

Operations såren värker lite idag och huvudvärken har smygit sig på.
Så därför kör jag på en mys dag i sängen och kollar på lite Glee.. 
 
Åt en smarrig lunch för en liten stund sen. Bulgur med chicken nuggets och lite cream fraiche, så nu ska jag ta mig en kaffe på det. 
 
Har inte somnat om ännu sen övertröttheten i morse, men kommer nog slockna snart skulle jag tro.
Måste skaffa fram en feber temp också. Måste ju hålla koll så att jag inte får feber såhär efter operation. Väldigt viktigt att hålla koll på tydligen. Har känt mig lite febrig och fryser/svettas om vartannat.. Så ska fixa en temp så jag kan kolla läget. 
Har ingen lust att behöva åka tillbaks...
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback