Noll motivation.

Fan va less jag blir på mig själv! 
Behöver verkligen få tillbaks min motivation nu så att jag kan plugga och komma igång! Men motivationen är helt puts väck. 
Skrev ju tidigare att jag skulle plugga, iallafall göra ett försök till det. Jo då, jag plockade fram allt och läste uppgiften i Psykiatri, sen tog det stopp. Plockade fram den uppgiften i vård-och omsorg som jag faktiskt påbörjat och tänkte att jag kunde göra klart den, men nej nej...Suck!
 
Jag måste verkligen ha böckerna!!! Någon vänlig själ som kan ge mig dom? 
Så, istället blev det att bläddra i nya LCHF tidningen som jag fick av Pälsk igår och sen lite Glee på det. Nu har jag precis fixat med disken och ska sätta igång tvätten ytterligare en gång. Jag är ju fan expert på att glömma tvätten i maskinen och måste alltid skölja den en omgång till. Så typiskt mig! 
Eftersom att min plugg motivation är på noll så tänker jag inte ens försöka nå mer idag. Nej, det får bli Top model, lite mellis bestående av blåbärs kvar och en kopp kaffe med grädde. 
 
Punk och slut! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback