Mor och dotter dag.

Jo, men det blev en sån idag. =) 
Först ca 50 minuter sittandes på banken, hade "bara" 28st före när vi kom dit. Efter att ha suttit där så var vi hungriga och begav oss till O'Learys där vi åt en smarrig lunch och hade det mys. För min del blev det laxfilé, avstod potatisen och fick istället stekta grönsaker.=) En himmelskt god sås till det och ett glas sodavatten. Mamma tog nån biff av nåt slag.
 
Sen blev det apoteket och Willys. På Willys bara "råkade" det ramla ner lite som vi behövde i mammas korg. ;P Haha, jag är så bortskämd ^^ 
 
Nu är jag som sagt hemma igen och ska mysa ner mig här i soffan och glo på Top Model som börjar snart. Blir nog en kaffe också.
Ikväll ska vi åka och köpa en ny bil. Ovanligt va? Min kära karl byter ju bilar som en annan byter underkläder. Haha..
 
På återseende! 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback