Min tandis är kändis! =)

När jag kom hem tidigare i morse så slog jag mig ner i sängen en stund och ringde mamma. 
Helt plötsligt skriker hon -"Veronica! Kolla på 4an, din tandläkare är med på tv. Hon är med på Nyhetsmorgon!!"
fort som bara den slog jag på tv'n och där va hon, min underbara tandläkare som hjälpte mig med min rädsla och drog ut 2 tänder på mig och som gav mig "shotar". =) 
Hon satt där i nyhetsmorgon och pratade om tandblekning. Bästa Mia! Visste väl att jag har världens bästa tandis! =) 
 
Kände dock lite att det var ett tecken på att jag borde ringa och boka en tid hos henne, för tror jag har ett hål som skulle behövas lagas... Vem kunde för typ bara ett år sen tro att jag typ frivilligt skulle ringa och boka en tandläkar tid, inte jag iallafall. Men har som sagt världens bästa tandläkare som gör ett grymt jobb och som bara är så bäst, och nu även lite små kändis. ;P Haha.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback