27 Januari 2014- Pluggmåndag.

God morgon, eller är det kanske mer god förmiddag? 
Jaja, 
 
Idag är det ingen vanlig dag. Nope. Det är nämligen prinsessan Elinas 5års dag idag! =) Hipp hipp hurra säger vi till dig underbara unge! <3
 
Sov kasst i natt.Sista gången jag kollade på klockan så var den 03.11 och då hade jag typ inte somnat än. Bara somnat från och till och legat och snurrat sen kl typ 22. När jag väl somnade så kändes det som att jag bara sovit i typ en kvart när Pälsk's alarm började tjuta vid 05.30 tiden. Jag gick iallafall upp kollade på Top model och tog mig en lchf smörgås. Var nå sjukt hungrig. Sen somnade jag om och sov till kl9 typ. 
 
Fick bli bacon och äggröra med keso till frukost och lite Glee. Nu sitter jag här och gör min första inlämning för denna period. Igår skulle första uppgiften i Pyskiatri varit inlämnad, men jag har inte boken så kommer ingen vart med den uppgiften. Men som tur är så ska jag få låna Maddes bok imorgon. Vi ska ses i skolan och sitta och plugga lite. Så skönt att man kan låna av varandra och att vi ställer upp för varandra med hjälp. 
Men, trots att jag inte kommer nån vart med Psykiatrin idag så har vi en uppgift i Vård-och Omsorgsarbete som ska lämnas in denna vecka. Så den sitter jag med just nu och där går det mycket enklare. Behövs ingen bok då det är en uppgift där man utgår från sig själv typ. En fallstudie. Så den ska jag förska göra klart idag, annars blir det imorgon när jag har "pluggträffen" i skolan med Madde. 
 
Idag är det alltså plugg som gäller, men ikväll blir det att åka över till födelsedagsbarnet och gratta henne och ge henne någon present. =) 5år! Shit va tiden går fort.. 
Ska göra mig en kaffe nu och fortsätta med pluggandet.. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback