26 Januari 2014- Myshelg.

Hejsan svejsan alla glada! 
 
Det är söndag och en solig sådan. Pälsk är ute i garaget och jag sitter här hemma och skulle behöva städa,fixa disken och tvätten. Men har typ ingen ork till det. Får se vad jag orkar med under dagen. Vi ska senare idag iväg på lite födelsedags fika för prinsessan Elina som fyller 5 år imorgon =) Stora tjejen börjar hon bli. Usch va tiden går fort. Haha.. <3
 
På tal om prinsessor. I fredags sov båda prinsessorna över här och vi mös till det riktigt ordentligt med tacos,popcorn,godis och Fångarna på fortet. Vi hämtade dom från dagis och när vi kom hem så ville dom se på film, så då fick det bli nån Barbie film som dom somnade framför båda två. Dom fick vila ca 20-25min medans jag förberedde tacosen. Mamma och pappa kom förbi och käkade med oss också. Var en riktig myskväll, men natten var sisådär då alla skulle trängas i vår säng. Ska då tilläggas att båda prinsessorna är som väderkvarnar när dom sover. =P Slutade med att Pälsk sov på soffan och jag sov med prinsessorna i sängen. 
Lördagsmorgonen blev en mysmorgon. Vi låga kvar en stund i sängen alla 4 och gick sen upp och åt frukost. 
 
Senare på dagen, vid 12 tiden åkte jag med mamma till Uppsala för lite shopping. Blev en ljusbricka från Ikea och ett par super snygga stövlar. Fick dessa som en för tidig födelsedagspresent av mamma och pappa. =) Tackar! Blev även lite mat hem handlat. 
Gårdagskvällen var lugn. Fick bli middag från nya pizzerian. Pizza till pälsk och sallad till mig. Vi åkte ut en sväng till Pälsk och pappas garage och kikade lite, men annars var det en lugn hemma kväll.
 
Just ja, i torsdags så var jag iväg på lite äventyr med mamma och mormor. Vi tog oss en sväng till Vällingby Centrum där mormor skulle fotograferas och fixa sina glasögon. Sen blev det lunch på ett litet café där jag tog en smarrig kyckling/fetaost sallad och även lite shopping. Jag fick med mig en vit typ t-shirt. På hemvägen svängde jag och mamma förbi Citygross på Stinsen där jag fick med mig lite LCHF produkter med mig hem, bla kokoschips och en brödmix som jag "bakade" i fredags morse. Smakade underbart båda två! Älskar verkligen lchf kosten..
 
Det har varit en riktig myshelg och nu ska jag avsluta den med ett avsnitt av Glee och sen slänga mig in i duschen. Senare blir det som sagt födelsedagsfika för prinsessan Elina.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback