21 Januari 2014- Tisdag.

Den här veckan verkar gå väldigt segt. 
Trodde att det var onsdag när jag vaknade i morse när Pälsk's alarm gick igång. Men insåg efter en stund att det bara va tisdag.. Jag stannade iallafall kvar i sängen, somnade om och sov till kl 8.53, men låg sen kvar i sängen en stund och drog mig och myste med lill prinsen.
 
Har nu på morgonen kollat på gårdagens Paradise Hotell, käkat frulle och fixat med tvätten. Nu tänkte jag göra mig en chai te latte och kolla lite på Glee. 
Pälsk kommer hem tidigare idag då han ska ner till läkaren vid 14.30 och kolla sin lilla metallbit som han fått i handleden. =/ Jag ska följa med som moraliskt stöd och som ett par extra öron. Han är som ett litet barn och behöver nån mer som lyssnar och fattar vad dom säger. =P Min älskade, underbara karl <3
 
Gårdagen blev middag hos mamma och pappa och sen en sväng upp till Anna och prinsessorna. På fredag ska både Elina och Alexandra sova här och dom har redan planerat in vad vi ska göra. Käka hamburgare med pommes, kolla på Fångarna på fortet och äta massa godis och cola. Haha. Dom är så söta! Kommer bli en super mysig kväll. <3
 
Jaha,nähe, man kanske skulle göra sig den där chai latten nu och slå sig ner framför ett avsnitt av Glee innan det är dags för lunch och annat fix. 
 
HEIPA! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback