20 Januari 2014- God Morgon!

Det är måndag morgon och här ligger jag i sängen med världens fetaste munsår som gör så ont att jag knappt kan öppna munnen eller äta. =( Hoppas det försvinnner snart. 
 
Natten har varit den bästa på länge. Tog bort dom stora kompresserna i går ju och har nu bara små "stygnplåster" och detta resulterade i att jag kunde sova normalt och inte bara på rygg för första gången i natt på ca 2½ vecka. Såå skönt att slippa ha ont så fort jag vänder på mig eller ligger på ett speciellt sätt. I natt var första gången jag kunde ligga precis så jag vill när jag sover..
 
Inte nog med det, ställde mig på vågen nu när jag vaknade och efter första veckan med LCHF kost så har jag minskat -2kg och då har jag bara lagt om kosten och inte tränat nånting =) Super kul när det man gör ger resultat, så nu är det bara kämpa vidare. Ska sätta i gång lite smått med träningen den här veckan också, och nästa vecka är det dags att gå tillbaks till boxträningarna, som nu dessutom är 2 dagar i veckan istället för 1 dag, Som jag har saknat dom träningarna. Ska bli kul att komma tillbaks och svettas lite. ;P 
 
Idag ska jag bara vara hemma, ska leta vidare efter lite skolböcker och om jag kan så ska jag sätta mig med nån uppgift, tror att jag kan klara mig utan bok på vissa uppgifter. Annars så ska jag göra det vanliga, fixa tvätten, disken och ta en sväng om med dammsugaren.
 
Skriver kanske mer senare, men nu ska jag göra mig lite frukost. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback