2 Januari 2014!

Hör upp gott folk! Det är nytt år! År 2014! =)
Hoppas ni alla har haft en mysig och trevlig nyårsafton och att ni alla har fått en bra start av detta år. =)
Det här året ska bli det bästa året har jag och Pälsk bestämt. Vi ska ta tag i saker och ting och försöka komma iväg på någon resa. Jag ska också, så fort jag blivit av med denna gallsten, sätta igång med träningen och lchf igen. Boxningen med bästa tjejerna och så massa lopp som ska springas. Tänkte göra en lite "Mål lista"  här på bloggen nån dag..
 
Vår nyårsafton tillbringade vi på 2 ställen. Först middag och lite karaoke hos mamma och pappa. Middagen blev toastskagen som jag,pälsk och Becca gjort till förrätt och sen blev det rostbiff,kassler,potatisgratäng,rotfruktsgratäng och sallad till huvudrätt. Efterrätten skulle ha varit krleksmums med grädde som mamma och Becca gjort, men alla var så proppmätta efter maten så det var ingen som orkade.. 
Vi åkte hem en stund för att lämna hundarna och sen åkte vi till Fredriks syster och familj, till prinsessorna E och A. Där bjöds vi på te och vid tolslaget gick vi ut och såg på alla fina raketer. Det dracks barn jordgubbs skumpa kvällen till ära =)
Blev en lugn och trevlig kväll och när vi kom hem kollade vi på nån film en stund innan vi slocknade och vanade vid 11.30 igår.. 
 
Igår var vi iväg och köpte en ny bil. En Peaugot nånting. En liten men väldigt fin bil. Annars gjorde vi inte så mycket igår. Jag fick ett gallstens anfall i går kväll och har sovit kasst hela natten. Vaknade nyss. Ska göra mig en kaffe snart och kolla lite Paradise, sen blir det film och slapp i sängen resten av dagen. Fan dom här gallstens anfallen tar ju kål på mig! Tar alla min kraft... =(
 
Vet att jag lovade en slags nyårskrönika eller så, och den kommer men kanske inte idag, vi får se. Men den kommer iallafall denna vecka. 
 
God Fortsättning!
 
Slänger upp några bilder från nyår...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback