Specialpedagogik!

Om jag inte var intresserad av detta ämne tidigare så är jag det ju garanterat nu. =) 
Nu var ju visserligen jag redan intresserad av detta, men blev mer intresserad idag efter dagens lektion. Har dessutom en super bra lärare i detta ämne och henne har vi även i Vård-och Omsorgsarbete 2. Toppen! 
Verkligen super intressant och jag känner lite att jag nu står och väger lite mellan intriktningen i nivå 3 som är i höst. 
Då inriktar man sig på ett specifikt område och jag har hela tiden sagt att jag ska välja Akutsjukvård, men nu tvekar jag om jag ska ta Specialpedagogik istället.. Skulle vilja ha båda som inriktning. Hmm, aja har hela den här terminen att komma fram till vad jag ska välja. 
 
När jag kom hem så var jag vrååål hungrig. Åt ju frukost kl 6.30 imorse. Så fick bli ett kyckling lår/ben och två kokta ägg, så nu är jag mätt och ska inta en kopp fet kaffe (kaffe med grädde)
Kollar på curling också. Sverige mot Korea och Sverige leder med 5-3 just nu.. Ska titta igenom mina anteckningar från lektionen,dricka kaffe och se curlingen nu.. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback