Pw och hemmaträning.

För att få bukt på min huvudvärk så gav jag mig ut på en kort, men rask pw. Det släppte faktiskt. =) 
När jag kom in från min pw så drog jag fram yogamattan och körde lite hemmaträning. 
Situps,rump övningar och lite strechning.. 
Det kanske inte var värsta hårda träningspasset, men eftersom att jag inte tränat nånting på ca 4 månader så behövdes det inte mycket för att jag skulle få upp flåset och pulsen. Men bättre än lite träning än ingen alls. =) 
 
Har precis fått i mig lite frukost. Stekt ägg,knaperstekt bacon och keso. Mums i magen! 
Nu får det bli en dusch och sen ska jag fixa lite här hemma tror jag. Kommer ju folk hit imorgon =) 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback