Mysdag med mor.

Snacka om att jag och mamma verkligen har strosat runt idag. 
Ingen stress, bara lugn och ro. Men man blir fan svettig av att gå i affärer och kolla och prova kläder..
 
Varit en jätte mysig dag och jag har gått plus med både kläder och mat. ^^ 
Mamma är expert på att skämma bort mig och jag är expert på att linda henne runt mitt lillfinger.. Thi hi.. 
Blev ett par jeans,ett linne, två par trosor och ett par mjukisar, och så mat hem såklart. Hon är för underbara min kära mamma. <3 
 
Verkade som att hon ville skämma bort hela familjen idag, för det va då inte bara jag som skämdes bort. Pappa,lillebror och farmor också. Icke att förglömma. 
 
Nu får det bli lite tv och en celsius.. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback