Coffee!

Jahopp.. Då satt man här i soffan utan att ha nåt att göra. 
Egentligen har jag väl massor att göra, men inget jag orkar med just nu. 
Skulle behöva tvätta, men då vårt tvättmedel är slut så går inte det. Har bara ett tvättmedel som är för vittvätt och det är mörktvätt jag skulle behöva tvätta. Därför väntar jag på mamma som ska komma förbi med lite tvättmedel åt mig. Men vilket årtionde det blir vet man aldrig. Hon är ju inte direkt snabb den där mamman.. 
 
För att bota min äckliga huvudvärk som kommit så har jag gjort mig en kopp kaffe med en tesked kokosolja i för att göra den mer LCHF:igare. Smakar faktiskt helt ok och oljan blir som balsam för läpparna. Två flugor i en smäll, eller nej tre flugor i en smäll blir det ju. Kaffe+LCHF+vård för läpparna = Awsome! =) 
 
Har flyttat iordning på lite saker här hemma. Bytte plats på en blomma och vår "stora" vita ljuslykta. Guuud vad jag e duktig. ;P Pälsk kommer bli så stolt över mig. ;P haha 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback