25 Februari 2014-Ledig dag.

Tjoho i stugorna! =) 
 
Första dagen på praktiken igår gick super bra. Inte speciellt mycket att göra, men det var ändå skojj. Fick mest lite introduktion och sånt där igår, lite papper att skriva på och mest kolla. Kommer bli super bra det här, känner det på mig. Jätte gullig personal och väldigt bemötande. 
Idag blev jag ledig då min båda mina handledare var ledig idag. (Kommer ha två stycken att gå med under dom här veckorna) Men imorgon och resten av veckan är det dags igen. Kör två kvällspass imorgon och på torsdag, och på fredag blir det ett dags pass.Ska bli spännande. Kommer nog bli mer att göra. 
 
Igår blev det även två stycken promenader. En till praktiken och en hem. Sammanlagt ca 6km. Toppen ju att det inte är så långt till min praktik och att jag kan gå dit om jag vill. Dock gick jag ju i fel skor på dessa promenader så har sjukt ont i fötterna idag. Blir att ta jumpadojjorna nästa gång. Ska hämta en cyckel hos mamma och pappa ikväll som jag ska låna. Då kan jag cyckla till och från praktiken istället. Går ju lite snabbare, men ändå bra motion. Dom dagar jag jobbar dag så börjar jag dessutom kl 7 på morgonen och då har jag ingen lust att gå dit, då passar cyckeln bra. Det dagar jag jobbar kväll, så slutar jag vid 21 tiden och då har Pälsk sagt att han ska hämta mig. =) 
 
Sååå, idag är jag hemma och tänkta fixa lite här hemma. Diskmaskinen är igång, kommer nog bli en till då man knappt såg diskbänken för all disk som hamnat där under helgen.. Ska väl fixa med tvätten också och sen försöka få lite pluggande gjort. Lika bra att passa på nu när man fick en extra dag ledig. Hade ju planerat in praktik varje dag denna vecka. 
Var btw sjuuukt trött imorse. jag sa till Pälsk igår att jag skulle gå upp med honom i morse och imorgon/på torsdag bara för att komma in i en ny rytm och orka upp dom dagar jag börjar kl 07. Haha, tjena! Jag vaknade knappt av att han gick upp, vaknade till och gick upp på toaletten och la mig sen igen och tok sov fram tills strax innan kl 9. Haha.. Imorgon blir det andra bullar, då ska jag upp när Pälsk går vid 06-tiden. Måste börja vänja kroppen med det igen. Jag är ju egentlgien en morgon människa, så ska nog inte bli några problem, bara jag kommer in i det. ;P 
 
Nej ni gott folk.. Nu ska jag klä på mig,göra mig en till kopp kaffe och börja fixa lite här hemma. Kom på att det skulle behövas dammsugas här hemma också. Ingen rast,ingen ro, som min kära far brukar säga. =P Haha.. 
 
Puss och Kram! <3
 
Lyxade till det med en mocha kaffe igår kväll... ^^ 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback