22 februari 2014-Underbara lördag.

Halluuuu! 
 
Varför ska man alltid vakna gööör tidigt när man får sova och kan sova hur länge man vill i stortsätt? 
Vaknade klarvaken runt 7-tiden i morse och när jag hade legat och försökt somna om i ca en halvtimme utan resultat så gav jag upp.. Det fick bli en tidig lördags morgon och jag satte igång direkt med lite hemma sysslor. Drog i gång både disk och tvätt maskinerna, gjorde mig en god frukost, tände lite ljus och mös sen i soffan framför lite OS. 
Pälsk hann bara vara vaken ca en timme innan han åkte ut till sitt kära garage, vilket egentligen passade mig väldigt bra idag, för då jag inte blev klar igår med skoluppgiften jag påbörjade igår så tänkte jag sätta mig med den idag och göra klart den för att kunna skicka in den, och vet ni vad... ? Den är klar och inskickad nu =) Tjohoo, Äntligen! Nu är det bara samla nya krafter och på't igen med nästa uppgift. Ser ut som att det blir en studieuppgift i Vård-och Omsorgsarbete här näst. 
 
Funderar starkt på att ta en uppfriskande promenad innan jag gräver ner mig i skoluppgifterna igen. Det är ju så underbart fint väder ute idag. Riktigt vårväder =) All snö som kom igår och i förrgår är typ redan borta.. 
 
Ikväll verkar det bli grillmiddag hemma hos familjen Tjernberg/Holmgren, blev ingen tacos igår nämligen. Blev 1,5 timme på Löwet närakut istället med Elina som var hängig... =( 
 
Hepp, ut i solen va det ja =) 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback