20 Februari 2014-Vinterland

God morgon! 
 
Här sitter jag med mitt kaffe och hade tänkt att bara ta det lugnt idag, se nån film och fixa lite här hemma. Men dom planerna ändrades snabbt. Min kära mor ringde och frågade om jag ville ha en "mor-och dotter mysdag" idag. Hon skulle tydligen upp till Eurostop(Maxi) och ville att jag skulle följa med. Klart jag hakar på henne, då kan även jag passa på att handla lite. 
 
Tog mig en sovmorgon idag och vaknade när Pälsk skickade ett sms vid 9tiden. När jag gick ut i köket möttes jag av ett underbart fint vinterland utanför fönstret. Det måste ha tok snöat inatt, för igår när vi la oss så var det grönt och barmark, nu är marken täckt av snö och ganska mycket snö dessutom. Vart kom detta ifrån, var inte våren på väg? 
Aja, lite snö till kan man väl gå med på, det är ju faktiskt fortfarande februari så det ska ju vara snö nu. 
 
Gjorde en svamp omelett med knaperstekt bacon till frulle, självklart en kopp fet kaffe också. 
Ställde mig på vågen imorse bara för att, kan inte hålla mig ibland, och på vågen visade det -1kg sen i måndags. Det går fan bra nu asså =) Snart har jag nått mitt första delmål, har bara -3kg kvar.. Woop Woop! 
 
Nej, man kanske skulle ta och göra sig iordning. Mamma skulle visst komma vid kl 11 och jag sitter här i morgonrock och ganska nyvaken.. =P 
 
Have a nice day ! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback