19 Februari 2014- Så irriterande!

Idag, va dagen då jag skulle till Hällsboskolan för att jobba lite. 
Har sett fram emot denna dag sen dom ringde och frågade om jag kunde jobba förra veckan. Skulle bli kul att träffa ungarna igen och göra nånting annat än att bara gå här hemma, vara nergrävd i skolarbete eller bara glo in i väggen, och sen behöver jag ju pengarna mer än nånsin just nu... 
Men vad händer!? Jo, vaknar med typ magsjuka och har fått springa på toaletten typ hela morgonen!!! Faaaan! Blir så less. Varför ska allt bara gå emot mig för hela tiden? Behövde verkligen dom här timmarna! Suck.... 
 
Det värsta är att jag vet att jag sätter dom lite på pottan där borta nu. Vet att dom verkligen behövde mig, och dom ringde tillomed igår kväll och frågade om jag kunde stanna en timme längre än vad som var sagt + att jag skulle få vara själv med 4st elever under hela eftermiddan. FAN! Känns fan inte bra det här, vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet igen och sova bort hela dan...
 
Nä,Blä på denna dag!
Jag återgår till sängen och tänker stanna där ett bra tag... 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback